Harpluttar som hundgodis!

Blandrastik

Trådstartare
En inte så allvarligt tråd så här i coronatider.
Ett aprilskämt som en foderleverantör lagt ut på sociala medier. Men jag vete tusan, jag tror Stabijen skulle snaska harbajs med god aptit.
Så, vilket hundgodis saknar din hund på marknaden?
Midas vill ha halvmjuka tuggisar med horn från hästhov. Kanske en mix med foderolja och hästbajs. Möjligen morot, men den måste man stjäla för att den ska smaka.
Sen, ostbåge-snask, naturligtvis. Sen supersmarriga "nåt som legat dött i tre veckor-bitar".
 
En inte så allvarligt tråd så här i coronatider.
Ett aprilskämt som en foderleverantör lagt ut på sociala medier. Men jag vete tusan, jag tror Stabijen skulle snaska harbajs med god aptit.
Så, vilket hundgodis saknar din hund på marknaden?
Midas vill ha halvmjuka tuggisar med horn från hästhov. Kanske en mix med foderolja och hästbajs. Möjligen morot, men den måste man stjäla för att den ska smaka.
Sen, ostbåge-snask, naturligtvis. Sen supersmarriga "nåt som legat dött i tre veckor-bitar".

Harbajs skulle smälla OFANTLIGT högt hos Daisy!
Annars; strimlad toalettrulle som tugg. Husses högersko. Halväten fågel. FÄRSKT hästbajs, det måste ryka!
Och som smakförstärkare på pumpflaska: "Husse har sprungit en mil"-svett- Urkramat ur underkläderna.
 
Ett kurstillfälle för massa år sen med dryg unghund där det var fullt av harpluttar gav jag upp och plockade faktiskt upp och belönade med. Om han nu ändå åt dem liksom... Jag fick med mig hunden :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp