Hårprodukter

matildadahlgren

Trådstartare
Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker jag inte alls att jag har hittat några sådana bra produkter. Ge gärna allmänna tips på hur man kan ta hand om sitt hår också om ni har några! :)

Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker jag inte alls att jag har hittat några sådana bra produkter. Ge gärna allmänna tips på hur man kan ta hand om sitt hår också om ni har några! :)

John Masters Organic!

Eller om man vill snåla: Urtekram.

Klipp bort det slitna, gör inpackningar, undvik värmestyling och om du ändå värmestylar använd produkt med värmeskydd.
Passa dig för silikoner, mineraloljor etc..
Så ska du få effekt av bra schampo/balsam/inpackning ser du till att ha lika bra stylingprodukter som inte innehåller skit som motverkar.

Ät bra med! ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 269
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
913
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
800
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
562
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka