Bukefalos 28 år!

Hårprodukter

matildadahlgren

Trådstartare
Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker jag inte alls att jag har hittat några sådana bra produkter. Ge gärna allmänna tips på hur man kan ta hand om sitt hår också om ni har några! :)
 
Jag skulle vilja ha tips på hårprodukter som är bra för torrt, slitet och tjockt hår som inte alls vill samarbeta! Än så länge tycker jag inte alls att jag har hittat några sådana bra produkter. Ge gärna allmänna tips på hur man kan ta hand om sitt hår också om ni har några! :)

John Masters Organic!

Eller om man vill snåla: Urtekram.

Klipp bort det slitna, gör inpackningar, undvik värmestyling och om du ändå värmestylar använd produkt med värmeskydd.
Passa dig för silikoner, mineraloljor etc..
Så ska du få effekt av bra schampo/balsam/inpackning ser du till att ha lika bra stylingprodukter som inte innehåller skit som motverkar.

Ät bra med! ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 092
Senast: cirkus
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
285
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp