Häst aktiviteter....

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Änglahäst
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 2 255
Ä

Änglahäst

Skulle ni vilja hjälpa mig med förslag på aktiviteter som man kan göra i "klubbarna" ???
Jag är med i en ganska aktiv klubb, men nu vill vi ha förslag på nya aktiviteter. Är det någon eller några som gjort något annorlunda? :banana:

Sv: Häst aktiviteter....

Vi brukar ordna lite gymkhana i vårt stall, och det är jättepopulärt bland alla som rider.

Hästorientering
Tolktävling med miniskidor
Gymkhana
Ryktrally
Spökkväll
Kurra gömma till häst (skiiiit kul :D )
"Fångarna på stallet" (som fångarna på fortet)
Utklädningsfest m. knytkalas
Filmkväll
Sova över i stallet

:D :cool:

Hihi....skrattar så jag får hålla mig för magen...vet ni att de flesta som rider western är mellan 40-61 år ?????
Tänker på mina klubbkamrater och mig själv ...sova över i stallet....spökkväll...osv...hihihi......det skulle vara häftigt...nåt ska vi väl kunna prova :bump:
Tack för förslagen

Änglahäst

Uteritter
Line-dance kurser
fester
middagar
göra iordning saker dag (till tävlingar till exempel)
Grillning
Brännboll
Fem kamper

Det spelar väl ingen roll.

Det kan väl vara kanonkul med spökpromenad eller övernattning i stallet även om man är "vuxen".

Man får aldrig roligare än man gör sig :p

ja, :bump: övernattning med massor av godis och vin, musik och kanske nån som kan spela gitarr. Jättemysigt ju! :idea:
det ska jag nog föreslå hos oss :idea:

Det där med pilsner lät bra tycker jag, men skämt åsido, spökkväll och maskerad är roligt, jag menar man ser ju ut som john waine i vanliga fall så tänk att få se ut som en oljesheik med turban och hela köret, något som jag varmt rek är karaoke

lasso kastning, grooming kurs, träna på tävlings regler, sy tävlings kläder ex. sy på nitar paljetter o dekorationer på skjortor el. toppar. (där karlarna även har tillfälle att få sina jeans/skjortor lagade) hihi... ;-)

Sy kläder va en bra ide!
Kul att chocka grabbarna.....
Tänkte man kunde sy chaps eler någon kul pad...eller en raffig skjorta....

/ Jag med 2 änglahästar!!!

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
789
Senast: Mirre
·
Hästhantering Det här är egentligen inget stort, men jag brukar träna en häst för hand. Jag har växt ur henne och kan inte rida henne längre, men...
Svar
11
· Visningar
951
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 920
Senast: Red_Chili
·
Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
983
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur