Häst dog i skrittmaskin

Sv: Häst dog i skrittmaskin

Nu lär det säkert komma in en hel drös med kommentarer om hur dåligt det är med skrittmaskiner :D

jag är mest nyfiken på om hästen lämnades oövervakad, vilket inte framgår av texten :)

Jag är varken för eller emot skrittmaskiner då jag aldrig varit i behov av någon :D

Ha, ha, precis så tänkte jag när jag öppnade tråden! Trodde till och med att det redan börjat att skällas på skrittmaskiner! :D

Tragisk händelse i allafall, usch! :cry:

Man vet ju inte hur omständigheterna runt olycka såg ut...
Det kanske blåste storm och hästen vart totalt livrädd för något eller att den blev skrämd av något annat...

Skrittmaskiner är inga mordmaskiner...

Ja, och hur många fler hästar skadar sig inte så illa i sina boxar varje år, så att de måste avlivas..? faktum är att det är farligt att leva. Hur säkert man än försöker göra miljön så händer saker. Inte mer med det.

:bow:

kl*
det kan lika gärna ha varit ngn som snubblat lite klantigt och på så sett skrämt hästen eller att hästen snubblade till själv? :):idea:

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 213
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästens liv fick inte att rädda. ... Källa / Läs mer: https://www.tidningenridsport.se/hast-halkade-ner-for-slant-fick-avlivas/
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Halkan ställer till det för många hästar och deras ägare just nu. Stephanie Lindskog oroade sig för att hennes oskodda avelssto skulle...
Svar
0
· Visningar
472
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna dog och en man skadades allvarligt i samband med en olycka på länsväg 924 mellan Hagfors och Bergsäng på tisdagseftermiddagen...
Svar
0
· Visningar
503
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka