häst efter D-day

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ananas84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 623
A

ananas84

brukar de växa sent? har hört ngt om det.. Är lite intresserad av en 2 åring efter d-day, som är väldigt liten just nu kanske runt 154 eller ngt. har ädel mamma som inte är så stor.

Sv: häst efter D-day

Hej!
Har själv en 2-åring efter D-Day som också är av det mindre slaget, faktiskt 154 cm han med. Det är inte min häst du har tittat på, eller? ;)
Hans mamma var också liten ca 153 cm, skulle tro att min pålle slutar på ca 160+ cm. Hoppas de växer sent! :D

MVH / Fia

Sv: häst efter D-day

haha, nej då det var inte din :D okej, ja vill ha en häst som är lite över 160 bara, är inte så stor själv :p Det är en fin häst iallafall så ja får väl se ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Ekonomi & Juridik Hej! Idag på morgonen (runt 9) var jag i hagen hos hästarna där ligger en stor lada längs sidan och bakom den våra grannars hus... 2
Svar
24
· Visningar
2 357
Senast: Grazing
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 739
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka