Häst i Århus

G

Gripen

Jag har fått erbjudande om arbete i Århus (Danmark). Jag har dock ett problem: jag kan inte vara utan min häst. Jag undrar om det är någon som vet något om hur det är att ha häst i trakterna kring Århus. Jag har aldrig varit där och vill veta om stallhyrorna är ungefär som i en stad i Sverige och om det finns stall på pendlingsavstånd om man vill bo någorlunda centralt. Hoppas att någon kan hjälpa mig!!

Sv: Häst i Århus

Jag har bara varit i Århus på studie besök och det fanns mycket hästar runt omkring! Börja med att prata med dem som du ska jobba åt, de kanske vet vart man ska vända sig?

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 879
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka