Häst med slappa senor?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare mowing
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 969
M

mowing

hej, är det nån här som har erfarenhet av unghästar med slappa senor i frambenen? Är det nåt som kan bli bra eller ska man slakta hästen? Eftersom jag är en sån som gärna räddar hästar från slakt, så tänkte jag kolla om någon förhoppningsvis har erfarenhet av det här? Har inte ringt på hästen än, för tänkte se om någon här visste något... Jag har opererat min hund för en jäkla massa pengar när hennes hälsena gick av, men en häst borde kosta massor..

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 294
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 334
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka