Häst samt Ryttarlicens?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare salladsjunkie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 847
S

salladsjunkie

vet någon hur lång tid det tar att "få" respektive samt vad det kostar?

Sv: Häst samt Ryttarlicens?

kan ta upp till 6 veckor. hästlicensen kostar 880:- eller nått sånt inte riktigt säker men går att kolla på svenskridsports hemsida. ryttare licensen lokal 165:- och 800 någonting upp till nationella. mer info på hemsida.

hästlicensen kostar 800:- och det tar ett bra tag innan den kommer.. fick vänta på min i nästan 3 månader.
ryttarlicensen kostar olika beroende hur högt du ska tävla, en vanlig lokal licens kostar 165 kr tror jag. du kan läsa mer om det på svenska ridsportförbundets hemsida:)

Det kan ta tid att få dem, men de gäller redan när du betalat in dem (dvs innan du fått plastkortet också). Bara du kan visa upp kvitto på betald licens är det grönt att åka på tävling.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 888
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 856
Senast: ako
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 260
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka