JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
På torsdag handlar SVT-programmet Mitt i naturen om hästar. Martin Emtenäs besöker Rodopibergen i södra Bulgarien. För att försöka rädda det öppna landskapet pågår här ett projekt för att återinföra vildhästen. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=80303
Moderator
Hästnyheter
Den saudiarabiske hoppryttaren Abdullah Al Sharbatly har fått en ny häst, Varo. Det rapporterar World of Showjumping. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Den amerikanske hoppryttaren McLain Ward har köpt en ny häst, Nenuphar Jac. Det rapporterar World of Showjumping. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Torsdagens TV-program av Mitt i naturen innehåller två inslag om hästar. Förutom vilda hästar i Bulgarien har redaktionen också besökt...
Hästnyheter
Toric Center, i Lysekils kommun, är en av ett 20-tal gårdar i Sverige som är godkänd som Grön Arena. Det innebär att de vill låta...
Dejtingtråden del 38
Relationer Jag blir lite förvånad och får redflags i många konversationer med män.
Jag tror jag kanske övertolkar men jag undrar över endel saker...
Nepenthe
2 minuter sedan
Svar: 1 283
Visningar: 139 254
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Idag får jag guldstjärna gånger 1000 som släpat mig genom en massa ärenden.
Skulle fått hö. Men bonden ringde. Han jagade förrymda...
tuaphua
4 minuter sedan
Svar: 1 698
Visningar: 60 373
Allmänt
Hur vet man material i trappa?
Hemmet Nej, trappan är som nedre bilden! Men det kan väl ändå vara äkta trä och inte nödvändigtvis laminat, eller? Finns ju ekparkett trestav...
cherie
6 minuter sedan
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Jag är nöjd med min Andis 2-speed. Har haft den i två år och klipper tjock päls motsvarande fem chihuahuor varannan till var tredje...
lilstar
Alldeles nyss
Svar: 17
Visningar: 512
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi är inne på andra snart tredje veckan av att Trassel inte kissat inne :) . Men jag håller stenkoll och han får inte vara i hela...
Lillefrun
4 minuter sedan
Svar: 898
Visningar: 64 203
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag använde alltid balsam till Alvins långa och tjocka puff päls. Gick inte att borsta annars. Det skyddar och återfuktar efter att man...
Lillefrun
Idag kl 19:06
Svar: 1 282
Visningar: 77 228
Hund