HästAuktion i Höst

Sv: HästAuktion i Höst

Optic VT vilken man :love: eller häst menar jag :P
vi har ett föl i stallet med samma mamma som han!

*kl*
Ska bli intressant att se vad hästarna slutar på.. Ska också bli intressant att få se hur det går för de treåringar som inte fick vara med på auktionen men som går championatet.

Ja, han gick för 700.000 kronor och nog var han outstanding på hela auktionen:angel:
Näst dyrast blev en 3 åring e. CamiellFlamingoZ-Cardento för 370000 kronor

Senast ändrad:

Ja, han gick för 700.000 kronor och nog var han outstanding på hela auktionen:angel:
Näst dyrast blev en 3 åring e. CamiellFlamingoZ-Cardento för 370000 kronor

se mitt tidigare inlägg om vilka jag trodde på:banana::banana:

Lilla pojken blev näst dyrast:love:

KL och lite OT

Någon som vet vem det är som sjunger låten "jump" som är med på hopphästklubbens löshoppningsvideo över auktionshästarna? Den låten börjar precis när Optic VT börjar löshoppa - väldigt vältajmat!

ja, visst var han grym!!:d
du skulle sett live, eller det kanske du gjorde?!
men den sista som visades, vad det nu var den hette, hoppade ändå bäst. pelle b vet vad man ska lägga pengar på :love:

förra året jobbade jag bara "backstage", så jag missade allt det roliga sas, men i år fick jag stå mitt i gröten och det var så kul att se så fina unghästar göra så fint ifrån sig i ett sånt sammanhang.:bow:

(och creds till fredrik och mårten som visade hästarna proffsigt och snyggt!)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
733
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 646
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 689
Senast: Raderad medlem 149524
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 265
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka