hästbuss??

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare ullis25
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 855
U

ullis25

Hej! var kan man få tag på företag som åker svergie runt och transporterar hästar?? ska ev köpa en som står i dalarna och ska transporteras söder ut, det känns lite små farligt och köra totalt 60mil med vanlig transport.. några ideer??

Sv: hästbuss??

annonseras bra i hästfocus med :)

annars får du väl söka på internet..skriv bara transport eller nåt på en söksida.. ;)

ha det bra! mvh Tess

Sv: hästbuss??

He, he... 60 mil er da ingenting!
Feltryttere i Norge kjører den avstanden flere ganger i året, da vi gjerne er med på stevner i Skåne på våren og høsten.
Det går så fint så. Bra musikk og en god matpause på veien, så er du fremme fortere enn du tror :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: _Taggis_
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 751
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 037
Senast: lirco11
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck