Hästcraft?

majapia

Trådstartare
Undrar om det är någon som har gett sina hästar hästcraft någon gång.?
www.hastcraft.se Där får man en dunk gratis, den första alltså.

Det är så konstigt för på dunken så står det inte vad det innehåller, och dessutom kan man rengöra stall och andra pryttlar och sen kan man ge dem invärtes...:eek: känns ju så där..måste jag säga.

Kommentera gärna ..ni som använder detta vill säga.

Sv: Hästcraft?

Detta är säkert ett inslag i tävlingen om vem som kan lura flest hästägare. Det tycks finnas många deltagare. HH

Sv: Hästcraft?

Jag provade en burk och märkte ingen skillnad för fem öre..Så länge de är gratis så varför inte prova:D

Salt får min häst på annat håll och vatten får hon också dagligen..Så hon får redan saltvatten:rofl:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 420
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 244
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 544
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • WE-tråden