Hästen hatar skäckar...

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare korsningsponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 368
Sv: Hästen hatar skäckar...

Ulrica skrev:
Ja, hästar är bra lustiga. Mitt sto var livrädd för fjordhästar! Kändes skitdumt när alla trodde att jag var värsta fjording-rassen ( dom är ju supersöta!) när jag höll mig i andra delen av ridbanan eller helst inte vara på träning med en fjording. Men efter enträget tränande har hon insett att de inte är farliga trots sin frisyr och annorlunda dialekt. :D

// Ulrica

haha :p...låter ju som en lustig häst det kan man säga!:D

Sv: Hästen hatar skäckar...

Mina medryttarhästar är skäckar och småponnyer så dom har inte det problemet , och dom blir glas så fort dom ser en häst!HAHA :)

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 339
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 237
Senast: Claraclara
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka