JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Hästfolk .....
Ändå såg jag bara några få manliga varelser. Dessa tycks snarare vara krigsfångar än stammedlemmar
KL
PERFEKT!
Ändå såg jag bara några få manliga varelser. Dessa tycks snarare vara krigsfångar än stammedlemmar
Asroligt x'D
Det sjuka är ju att det låter så jäkla seriöst :P
Jobba hel- eller deltid
Skola & Jobb Behöver gör jag inte, men det är klart att det är gött med långledigt. Jag har en väldigt ostressad tillvaro.
Försäkringar var bra...
sthu
1 minut sedan
Klädråd, bröllop.
Kropp & Själ Det som gjorde att jag funderade på linne är att det är ett bröllop i lantlig miljö mitt på sommaren, på dagen. :) Men kan kika på...
Tonto
2 minuter sedan
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
1 minut sedan
Svar: 1 127
Visningar: 58 626
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Ehm, jahapp. En vän ville bli av med en liten mesig scalare som blev mobbad. Nu ligger den i en påse i mitt 200L. Och igår hörde en...
Red_Chili
4 minuter sedan
Svar: 1 378
Visningar: 40 999
Djur
Tips mot hårbollar!
Katthälsa Jag gav kattmalt till den förra. Nuvarande vägrar det men får märkbart mindre hårbollar med Royal Canins anti hairball-foder
Alexandra_W
Idag kl 10:54
Svar: 4
Visningar: 192
Katt
Rakt fullcheek bett
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
iliedtoday
18 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
30 minuter sedan
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 594
Avel