JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Hästfolk .....
Ändå såg jag bara några få manliga varelser. Dessa tycks snarare vara krigsfångar än stammedlemmar
KL
PERFEKT!
Ändå såg jag bara några få manliga varelser. Dessa tycks snarare vara krigsfångar än stammedlemmar
Asroligt x'D
Det sjuka är ju att det låter så jäkla seriöst :P
Jobba hel- eller deltid
Skola & Jobb Min plan nu är att kobba heltid några år för att få upp en buffert o betala av de enda lån jag har.
Såklart behöver en tänka framåt och...
Nepenthe
Alldeles nyss
Tips för att få bort röklukt
Hemmet Den dök upp efter att jag bott här i tio månader så det är relativt nytt. Värden gissade på rökande granne ihop med att det hänt något...
Görel
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Alltså, nog för att lägenheten just nu ser ut som ett avsnitt av Hoarders, men hur sjutton kan man lyckas tappa bort munstycket till...
Klara
4 minuter sedan
Svar: 1 253
Visningar: 45 809
Allmänt
Rakt fullcheek bett
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
iliedtoday
2 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
14 minuter sedan
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 585
Avel