Hästsaker på JYSK!!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fortfarande Grevinnan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 3 733
F

Fortfarande Grevinnan

Fick deras reklamblad idag.....fleecetäcke, grimma, grimskaft,ryktset och ridspö.

Sv: Hästsaker på JYSK!!!!

Täcket gick i nån brun nyans.. såg helt ok ut faktiskt. kostade 25€ (blir typ 250 kr??)
Själv ska dit och köpa ett spö.. har tappat bort mitt korta..

hej
Såg själv annonsen nyss. täcket kostar 175kr.

Blev också väldigt nyfiken så jag surfade in på www.jysk.se. På deras startsida finns en länk till deras reklamblad och på sidan 16 finns en bild på produkterna.

Varför känns det här som ett april, april skämt? ;)

Nån som varit dit & sett om prylarna verkligen finns?

jag tänkte oxå aprilskämt först.
men täcket ser inte så tokigt ut..aprilskämt eller inte.

jag har köpt täcket därifrån idag det verkade helt ok när jag klämde på det....

jag tror faktiskt att jag ska köpa deras täcke, tycker färgen var snygg och det såg väl helt okej ut annars också!

måste säga att jag tycker täcket var ganska fult, såg inte ut att ha nån vidare bra passform heller:crazy:

Där ser man, billigt var det! fast kanske inte så bra kvalitet..

inget skämt.
Har ju Jysk nästan brevid oss där vi bor så när jag såg bladet så var juag ju bara tvungen att löpa dit, täcket kändes fint, men det har ju nästan samma färg som min häst så det blev inget.

Mmmm jag såg det, tyckte det var elakt. Täcket fanns ju inte i min storlek :cry:

oj..spännande!! jag som var på hööks idag, jysk ligger ju vägg i vägg med hööks i vår stad..kanske skulle gått dit åxå då. :cool:

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Islaend
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 306
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 303
Senast: Reshästen
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31