• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alonelife
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 3 014
A

Alonelife

Ska köpa hästspel ;D

Funderar på;
Horzes Ranch Rescue
Sen fanns det Horzes 2.

Vilket av dom är roligast och bäst?

Sv: Hästspel

Haha jag älskar hästspel :D har tyvärr aldrig provat någon av dom .. men har haft arvet ifrån rosemondhill typ nått sånt,, å på xbox har ja barbie horse adventure... inte lika kul men men hahah

Jah tycker nog att du ska köpa Horsez 2. Jag har inte spelat de själv,men jsg ska köpa det snart.

Oj, varför är inte Horses Ranch rescue bra?

Är horsez 1 bra?

Hmm... de var en tid ja skrev de mn skulle komma ihåg att de var ganska trist mn endå helt bra

Ingen aning om dessa men jag har ett spel som heter typ "Ride" och det är helt ärligt assvårt!
Nivå 3 på träningarna där flyger jag bara av vad jag än gör och därmed samma sak på tävlingarna, och det bara i banhoppningen. På dressyren klarar jag inte ens grundträningen :angel:
Och den måste man klara för att kunna rida terrängbana :mad:

Jättekrångligt :cool:

Så var det för mig med, sedan gick det bra, sedan fick jag en skitdator o nu är det som var bra..borta sen länge.

Ja ride är helt bra. är du ute efter att sköta och föda upp hästar eller att lixom tävla ,träna o.s.v ?

Om man är ute efter att föda upp och grejer (som jag tycker är jättekul) så är Melbourne Cup Challenge att föredra, där man har hand om ett galoppstall.
Finns även Horse Racing Manager, men där ser alla hästar ut som kameler.

Är det någon som har tips på fler spel som går ut på detta?

Jag tycker My pony stables är kul:D Man har en gård och uppdaterar alla bygnader , gör uppdrag, avlar, odlar tävlar^^ Funkar tyvär inte på min dator

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·
Hundhälsa Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Bulldoozer
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
399
Senast: Anna-Bella
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
810
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår