Hästtransporter!!

Sv: Hästtransporter!!

jag har en hambaur vagn, boggie -04. den är hur bra som helst, ngt att rekommendera ;) ska dock snart byta upp mig till ngt med fronturlastning.

Jag har ett Tranesläp från -75 :cool:

Nytt golv och en smula modifierat. Får blanka papper på bilprovningen vart enda år, kontrollanterna är nästan rörda till tårar över att släppet är i så gott skick.

Har ett trane, enaxlat från 1990. Köpte det i väldigt bra skick då det endast var använt några ggr från 1990-1999, och stått under tak. Duger bra för mig och min lilla kille på 155 cm, men skulle gärna ha något lyxigare. Får bli när jag tagit BE kort...

/ullis

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 964
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka