Hatt resp. Hjälm

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Sol_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 141
S

Sol_

Vad har ni för märke, modell, färg, prisklass osv på era dressyrhattar och dressyrhjälmar?

Behöver inspiration! :banana:

Sv: Hatt resp. Hjälm

hjälmen är en championshowring svart för 7-800.
hatten är en svart från hööks kommer ej ihåg pris o rekomenderas inte. :P

Min nya "dressyrhjälm" är en Tuff Rider, vanlig svart sammetshjälm, 200 spänn på EKO`s utförsäljning! :p Snyggare än min Kavalkade-hjälm och ska bara användas på tävling så den lär inte bli äcklig så fort och då gör det inget att den är oventilerad. Annars skulle jag aldrig överleva i en sån hjälm! :angel:

Så långt som till hatt har vi inte kommit... än.. ;)

Har tänkt köpa en hatt från hööks, e den inte bra eller? Vad är det för fel på den?

Min hatt är en Horka inköpt på Ryttare och Häst för ca1700 kr, snygg och skön:banana:
Hjälmen är en gammal sammetshjälm typ champion minns inte vad den kostade

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
550
Senast: Elo
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
321
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
656
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 487
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025