Sv: Hatt

Tycker du att man ser gammal ut i svart? Antagligen inte, eftersom du diggar dom :D För mig som ser yngre ut än vad jag är så gör det iaf inget, om fallet är så!

Mm, vill inte heller ha en mega kulle. Stråhattarna ser så billiga ut, när dom glänser. Typ såna man kan köpa på HM.. Men som sagt så har jag inte sett just dom här hattarna irl, så dom kan ju vara snygga. Hoppas jag gillar denna hatt iaf. Borde komma imon...

Namnet "Outback" och modellen på hatten är typiskt australiensisk, så det kanske inte är så mycket "westernstuk" på den, tycker jag!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Om en hatt är crushable borde det betyda att den är krossbar vilket inte låter som något positivt i mina öron, men jag misstänker att...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: MiaMia
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Puh
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 862
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka