Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
martha skrev:Min nya vovve har ju på föräldrarna A på Hd..men sedan längr bak finn H som beteckning...eml uppfödaren så var det det som var bra på den tiden...alltså H var gdk....detta var i början av 90 talet...stämmer detta?? Ni lärde....
martha skrev:en heter Priffe)
martha skrev:Fast det är en han![]()
Min är helt galen....han räds absolut ingenting och jag har fullt upp att kolla vad han stoppar i truten hela dagarna, han och min galna katt är som ler o långhalm....dom är som två raketer....nu har jag fått för mina synder.....
Turbo ska han heta den lilla godingen![]()
Om inte jag missminner mig helt, så var * = utmärkta höfter, dvs. motsvarande dagens A. Och H = utan anmärkning, dvs. motsvarande dagens B.Tippan skrev:Hittar tik född 2000 och där så står det hennes bokstav (A), född 1995 och där står det H och född 1993 och där står det *. Sen står det H på hundar född 1990 och sånt också, så jag fattar inte riktigt mönstret för när det var * och H*hmm*
Precis så vill jag minnas det också!prinsessfeminist skrev:Rätta mig om jag har fel, men var det inte så att det var H- godkänt och * - utmärkt? eller blandar jag ihop det nu?
Tippan skrev:Nja en sak stämmer inte. Sant att det fanns UA och UA utm. Men A motsvarar inte UA utm och B motsvarar inte UA. Nu är det UA utm och UA i A och UA i B och även i C.