Hd röntgen?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Marre.N
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 824
M

Marre.N

Jag har för mig att detta har varit uppe innan men jag hittade inga inlägg om det.

Hur lång tid tar det att få resultaten av en HD och armbågsröntgen? Allt är betalt och jag var inne och röntgade vovven i fredags förra veckan.

Sv: Hd röntgen?

På torsdag morgon nästa vecka så får du kika in på hunddata!! Men ibland får man vänta ända tills på fredag *suck* Beror väl på om man hamnar längst ned i högen eller inte :p

Jag gick in och kollade *för säkerhets skull* och resultatet hade kommit in. A på höfterna och ua på armbågarna! JIPPIE!!!! :) :)

äh... fredag FÖRRA veckan... läste nu i fredags :) Men hade det varit nu i fredags så hade det varit torsdagen därpå :angel:

Grattis!!

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 615
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 538
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka