• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Dasjenka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 808
D

Dasjenka

Hur får man sitt headset att fungera? Jag trodde att det bara skulle vara att plugga in den så skulle det gå att spela in saker. Men nejdå. Det är visst bara hörlurarna som fungerar. Vad har jag missat?

Sv: Headset

Gissningsvis så måste du säga till datorn att ta emot in-signaler. Högerklicka på volymikonen nere till höger, gå på Alternativ -> Egenskaper, sätt pricken för inspelning. Sedan får du testa dig fram vilka alternativ som ska vara tysta och vilka som ska vara öppna.

/Ida

TACK! :bow:
Det var precis vad som behövdes och jag hade aldrig listat ut det själv!

Case closed då alltså, som de säger på TV :smirk: Och jag håller med om att det är välgömt.

/Ida

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
794
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
340
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka