Hearitten 18/4

Gimmick

Trådstartare
Vilka har tänkt komma och rida på Hearitten?
Vi kommer att ha T50, CR40 och PP20.
"Vi" är Förening Värmlands Distansryttare (tidigare Filipstadsbygdens RS).

Det blir lite av en generalrepetition inför lag-SM ;) så vi hoppas det blir många som kommer och sätter oss på prov!
/Anne

Sv: Hearitten 18/4

Jag kommer inte. Jag är blind, slarvig och korkad.
Jag hade missat att ni körde tävlingsklass, så jag har anmält till Sämsholm istället.
Jag sätter upp Hea som reserv, om jag måste stanna hemma från Sämsholm pga fölningar. :idea:

Jag och Zsiwa hade tänkt komma till T50 som mjukstart inför säsongens riktiga start i Dronninglund.

Jag & Amadeuz kommer om allt går som vi tänkt :)

Inte anmäld än men vi har tänkt rida CR 40km.

Hallå där,
Isabell och alla andra som har tänkt anmäla till Hearitten!
Imorgon är sista dagen för anmälan (om man inte tänkt efteranmäla sig) och då ska även betalningen vara inne.

Än så länge är det bara 13 st anmälda ... nog är det väl fler än så som tänkt vara med på våran fina tävling?!
Mvh
Anne

Imorn är det dags, Hearitten går av stapeln. Strax under 30 anmälda.

Vi ska prova en sak, nämligen att blogga från tävlingen. Dvs vi kommer ha extra folk i sekretariatet som kommer ha lite avsatt tid för att skriva nu och då under dagen + ev. lägga in nån bild...
Så kika gärna, så utvärderar vi hur det funkar sen, blir lite generalrepetition inför A9-ritten och Lag-SM.

Värmlands Distansryttare´s blogg

ska bli jätte spännande att kunna följa det i bloggen:)
Tror det är något fler föreningar kan borde snappa upp

Jaha...nu har jag bloggat hela dagen, någon som kikat? Någon som har nått att säga, dåligt, bra, saknades något?

Jättekul med blogg! Blev väldigt nyfiken på Dolly e. Trygg 89 som startade i PP. Har nämligen inte henne i min databas. :angel:

Så, nu finns resultaten att beskåda HÄR

Dock står det placerade i CR och PP, ska ju stå godkända bara, men jag ska ordna det när jag kommer hem, men nu ger jag upp :)

Till lag-SM kan det vara tänkvärt att endast ha en valmöjlighet per slinga. Alltså inte ha som på röda slingan där man var tvungen att stanna upp och kolla noga för att inte rida fel. Det är lätt hänt att man blir lite för fokuserad på tävlingsdagen och drar en lätt chansning. Annars var det en himla trevlig plats för mig som groom. Det var inte aplångt mellan stoppen och man behövde inte köra så speciellt långt på ridslingorna :bump:

Hej

Jag är kompis med ägaren till Dolly:) Så är det något du undrar över så kan jag nog ta reda på det

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 985
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 495
Senast: Edla
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 732
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 464
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka