Hederspriser

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Temlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 3 360
Sv: Hederspriser

Låter som jättefina priser!

Men sluta för guds skull med de irriterande stjärnorna när du skriver ut märkena! Moderatorn tar bort det som han/hon anser är reklam i alla fall. Stjärnor eller ej:devil:!

super fina priser, Jag har dock ett önskemål till klubbarna som envisas med grimma grimskaft osv, köp TRISSLOTTER, det är mycket roligare.. tycker jag då ( som snart kan öppna grimm butik)

Om det är en lokal tävling är de nog liteväl "maffiga" saker. Däremot är de lite högre klasser är de självklart mycket fina och bra priser.
På lokal nivå blir barnen glad över ett ridspö.
Men ibland kan de klart blir lite mer press om där finns fina saker att vinna! :)

oj någon som verkar sur och irriterad :angel: Som du och många andra säkert märkt så har jag kopierat det första inlägget och fyllt på listan allt efterstom, tänker inte sitta och skriva om allt och ta bort stjärnor. Men ska givetvis tänka på det i framtiden.

Har försökt ordna något som är kul och som man uppskattar att få och de hoppklasser som "sponsras" med dessa priser är lokala stilbedömningar, så att det inte ska bli ett race efter den snabbaste tiden. Tycker inte att priserna på lokal nivå behöver vara dåliga eller billiga. Vet själv att det inte är så uppskattat att få ett ridspö i plast a la Ullared. Håller med om att barnen uppskattar mer eller mindre vilka priser som helst, särskilt när de får sina första placeringar. Har upplevt att barnen oftast uppskattar rosetten mer än hederspriset, särskilt om rosetten är större än vad man normalt får.

Senast ändrad av en moderator:

ja du även JAG som gammal uppskattar en plakett och stor rosett mer än ett spö, reflex, vasar och annat krimskrams. Men jag blir ännu gladare av en trislott med 10 000 haha:rofl:

Måste bara fråga, köper du till billigare pris eller får du sakerna gratis?

Vissa saker kan jag köpa för ett billigare pris än utropspriset och de övriga priserna har jag antingen fått av företag eller så har företagen bidragit med pengar till dem.

Om det är en lokal tävling är de nog liteväl "maffiga" saker. Däremot är de lite högre klasser är de självklart mycket fina och bra priser.
På lokal nivå blir barnen glad över ett ridspö.
Men ibland kan de klart blir lite mer press om där finns fina saker att vinna! :)

varför ska man ge barnen spön lixom? man borde uppmunta dem att rida utan tkr jag iaf

Blir aldrig någon besviken om det bara är "skräp" kvar till sist?

Jo, nog kan man bli besviken. jag vet att på nån tävling fick vinnaren i sista klassen några handdukar, kanske inte så kul? och nån annan fick en luddig rosa fleecejacka, kanske inte allas favoritfärg? :confused:

varför måste priserna på lokal tävling vara sämre än andra? :confused:anmnälningsavgiften är inte så mycket lägre än på högre tävlingar. Jag uppskattar nog mer det som finns på listan en t ex ett plastspö.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på... 2
Svar
26
· Visningar
4 621
Senast: Kirie
·
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så... 2
Svar
35
· Visningar
6 335
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur