• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare dolce_&_gabbana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 79
  • Visningar Visningar 6 906
Sv: heeeej

dolce_&_gabbana skrev:
Vet ni vad?? Idag har jag fått en liten hundvalp av pappa :love: HUR söt som helst!!! :love:

Vad har ni för djur?

stackars hund säger ja bara, fy faan

En liten fråga bara; vad gör man egentligen med sina husdjurssniglar?!

Jag har en häst men den är utlånad på foder.
Sen har jag två katter men dom bor med mamma och pappa
Nu har jag precis köpt en hundvalp, inte haft den en vecka än ens mend en är sååå söt och snäll! En chinese crested dog

En valp, dvärgpinscher; Arne :love:
Uppochner.sized.jpg

En pojkvän, islänning; Runar :love:
PICT0003.sized.jpg

;) :angel:

HAHAHA heter din katt också Malte ;) de gör min med. aldrig hört nån annans katt som heter det, häftigt ju! :D

Har en häst som är utlånad.
I övrigt hyser jag mest dammråttor, spindlar och mjölbaggar (anticimex går bet, de kommer tillbaka hela tiden)
Jo jag glömde mitt största husdjur: Sambo som jag tränar dataspel med :devil:
Snart ligger vi i elitklass dvs han märker inte om jag försvinner ut i stallet flera timmar och han svarar utan att tänka ja på frågor som "kan inte vi skaffa hund?" ;) :devil: :devil:

Apo

Vi har ett varmblodigt travarsto på 19 år, en blandrashund (collie/golden retriever) på 7 år, en vit blandraskatt (vet ej raser) påca 3,5-4 år, en grå blandraskatt (den vita kattens unge) på ca 2år, en svart katt som är korsning mellan norsk skogis och bondkatt. Sen har vi två marsvin (ett rex och ett virvel) på ca 2 år och två nymfparakiter (en vit och en vanlig grå) den ena är ca 6 och den andra 1-2 kanske.

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
514
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 465
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 724
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka