HEEELP! - Snälla?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Dakota
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 905
D

Dakota

Jag har en ADVENT (4213 NO) dator, en liten men helt okay. Enligt en drkal, skall den ha BT, men jag kan inte komma på hur jag får ingång det: Mobilen, från vilken jag vill fölra överbilderna fungerar prefekt! - Kan något datoress bistå en uråldrig dinosauirie, men tekninsk handlag som en överkokt palsternacka....;) Är totalt :S. Vore mycket tacksam!

Dakota

Sv: HEEELP! - Snälla?

Mobilen hittar inte datorns bluetooth vid sökning då antar jag?
Alla datorer jag haft med bluetooth har det varit igång "av sig självt" och inte behövt aktiveras nämligen..

Sv: HEEELP! - Snälla?

Jag har en ADVENT (4213 NO) dator, en liten men helt okay. Enligt en drkal, skall den ha BT, men jag kan inte komma på hur jag får ingång det: Mobilen, från vilken jag vill fölra överbilderna fungerar prefekt! - Kan något datoress bistå en uråldrig dinosauirie, men tekninsk handlag som en överkokt palsternacka....;) Är totalt :S. Vore mycket tacksam!

Dakota

"The Advent 4213 is basically a rebadged ECS G10IL (this should be printed underneath the netbook)" hittade jag via Google, så ECS kanske har passande drivrutiner. Annars kanske du kan kolla vad du har för Bluetooth-kretsar?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka