Hej ditt jävla as

Hej ditt jävla as



Vet inte vad du lider av för psykisk störning men troligtvis är du psykopat med narcissiska drag eftersom du kan utsätta en människa du påstår dig älska i 15(!!) år för ett sånt här jävla svek. Fy faan.



Vet inte vad du har för sjuklig fixering vid mig och min familj men tack vare dig är vi nu under utredning hos socialtjänsten och XXX har fått veta vilket jävla ÄCKEL du är. Tror inte att du ångrar dessa handlingar en sekund, däremot ångrar du att du var så jävla klantig och surfade med eget IP-nummer så du åkte fast. En människa som kan göra såhär har ingen empati. Du är så jävla körd i huvudet, och enda anledningen till att jag avstått från att kontakta dina barn och berätta vilket jävla kräk du är, är att jag vet att både ZZZ och YYY är höggravida nu och ingen gravid kvinna bör utsättas för ett sånt chockbesked. Tids nog lär det ju komma fram ändå, hoppas det var värt det.



Brinn i helvetets eldar för evigt!!!



P.S. Jag gillade dig aldrig från början, har alltid känt att det är nånting som är off med dig. Nånting liksom… fattas där.



Ditt Brottsoffer
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 338
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp