L
lumberjack
Hej,Ny här på formumet.
Min hund är hängig.
Han har inte den där kicken,energi explotionen om jag säger "Kiss å Bajs" för då i vanliga fall då vill han ut å ha kul.
Tog tempen på Honom idag 38,8mellan 38 och 39 är normalt.
alltså ingen feber.
Igår var han hängig och seg.
Han har inte ont någon stans eller något.
Jag har kännt över allt på honom.
Fick ett finnt ben å jag gosade å allt möjligt å försökte få fart på honom.
Idag tänkte greja middagen idag så för idag 2010-02-11 ca kl 10:00 Gick Pointjack och jag mot kvantum ca en 300 meter bort.
Han går så försiktigt fram med låg svans föring, även huvudet låg profil.
Han är seg å ca var 100 meter är precis som om han stanar upp å står still.
å han ser ut precis som om han står å dag drömmer som människor kan göra, helt borta..
Han har INTE några problem att kissa.
Han har bara inte någon lust,empati till Initsiativet av att villja vara positiv..
Orolig för han... känns som om han visar att nu är smöret sålt å pengarna stulna å hela tiden slokande hängande öron!.
Jag ringde vetrenären å så sa dom att det skulle kosta 450kr för att undersöka honom kliniskt. å blodprov kostar en lusing så ca 1900kr kostar det men då har du ett recept!!.
Jag sa "Ganska sötsurt" i telefonen att "Vetrenärs utbildning behöver verken DU eller JAG för att fatta att något är tokigt på min hund om du skulle se honom och känna honom, å det lär endast kunna få ett svar igenom ett direkt blod prov på honom och sedan tycker jag att vi hörs av när labbet har givit svaret."!!.
Vetrenären tror det låter som en Infektion.
Vetrenärer har i allfall vett att ta betelt!!.
vist det är ju inget igemförelse med häst , men ändå.
Jag Tycker det är Kliniskt dålig ursäkt att ta betalt,behöver inte undersöka min hund för ett blod prov.
Min hund är hängig.
Han har inte den där kicken,energi explotionen om jag säger "Kiss å Bajs" för då i vanliga fall då vill han ut å ha kul.
Tog tempen på Honom idag 38,8mellan 38 och 39 är normalt.
alltså ingen feber.
Igår var han hängig och seg.
Han har inte ont någon stans eller något.
Jag har kännt över allt på honom.
Fick ett finnt ben å jag gosade å allt möjligt å försökte få fart på honom.
Idag tänkte greja middagen idag så för idag 2010-02-11 ca kl 10:00 Gick Pointjack och jag mot kvantum ca en 300 meter bort.
Han går så försiktigt fram med låg svans föring, även huvudet låg profil.
Han är seg å ca var 100 meter är precis som om han stanar upp å står still.
å han ser ut precis som om han står å dag drömmer som människor kan göra, helt borta..
Han har INTE några problem att kissa.
Han har bara inte någon lust,empati till Initsiativet av att villja vara positiv..
Orolig för han... känns som om han visar att nu är smöret sålt å pengarna stulna å hela tiden slokande hängande öron!.
Jag ringde vetrenären å så sa dom att det skulle kosta 450kr för att undersöka honom kliniskt. å blodprov kostar en lusing så ca 1900kr kostar det men då har du ett recept!!.
Jag sa "Ganska sötsurt" i telefonen att "Vetrenärs utbildning behöver verken DU eller JAG för att fatta att något är tokigt på min hund om du skulle se honom och känna honom, å det lär endast kunna få ett svar igenom ett direkt blod prov på honom och sedan tycker jag att vi hörs av när labbet har givit svaret."!!.
Vetrenären tror det låter som en Infektion.
Vetrenärer har i allfall vett att ta betelt!!.
vist det är ju inget igemförelse med häst , men ändå.
Jag Tycker det är Kliniskt dålig ursäkt att ta betalt,behöver inte undersöka min hund för ett blod prov.
Senast ändrad av en moderator: