Hej, Min Doberman mår inte bra.

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare lumberjack
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 430
Sv: Hej, Min Doberman mår inte bra.

I all välmening; det är inte din uppgift att ställa diagnos på hunden, det är veterinärens. Således är det hän som avgör vad som behöver göras.

Förstår inte riktigt din upprördhet? Om det gäller pengarna så är det beklagligt, men har man djur så kostar det pengar, helt enkelt.

Jag hoppas hursomhelst att vovven mår bättre snart, det är så tråkigt när de mår dåligt. :(

Senast ändrad:

Min dobermann blev hängig en gång och det fick mig att ana oråd direkt eftersom det är verkligen inte normalt. Det visade sig att han blivit förgiftad och kunde ha dött! Snälla åk till en veterinär! Det är väl jättebra att de gör en undersökning och tar blodprov? Du säger att han inte har ont nånstans men det kan man ju aldrig veta. Dobermann är ofta väldigt smärttåliga och visar inte smärta i första taget. Därför skulle jag bli extra orolig när den väl gör det.

TS har ringt veterinären, men inte varit där på grund av höga kostnader eftersom vetten ville undersöka hunden och inte enbart ta blodprov.

Hoppas att hunden mår bra nu, alternativt har blivit undersökt av veterinär.

Senast ändrad:

Tja, vad säger man?

TS har inte varit inloggad sedan straxt efter att denne skrivit sitt inlägg, kanske någon som ville få lite fart på bukisarna, eller tja...vad som helst?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka