Bukefalos 28 år!

Hej va det går!

Sv: Hej va det går!

Kring 5 veckor


För nästan ett år sen med sin favoritsak, en boll!




Är rätt häftigt att se hur hennes fläck runt ögat har förändrats! :)
 
Sv: Hej va det går!

Va stor han har blivit :eek: Tycker inte det va längesen du berättade att du hade fått hem honom.

Fast tiden går otroligt fort.. Känns som igår när jag hämtade den här lilla ullbollen
20426936.jpg


Som nu är 15 mån gammal
26148459.jpg
 
Sv: Hej va det går!

Haha jag vet inte! När jag hämtade henne så kunde hon ligga raklång över mina ben i bilen men det var ju ett tag sen! Vilken söt valpbild, han har ett himla häftigt (smek)namn också! :)
 
Sv: Hej va det går!

Vem snodde våra valpar?

Det undrar jag också?

Den här knubbisen är spårlöst försvunnen...
23370542.jpg


...istället har jag fått den här långbeningen på halsen, som tar upp hela min säng på natten och springer så fort i skogen att när man precis upptäckt att hon försvunnit åt ett håll så kommer hon farande från det motsatta. :confused:
27131786.jpg
 
Sv: Hej va det går!

Det har jag med funderat på, nån måste ha bytt ut dom, för alla ser ju att det inte är samma hundar ;):D
 
Sv: Hej va det går!

Ja, tiden rusar verkligen iväg och roligt har det varit hela vägen:)
Här är min valp, dvs Ivers kullbror Speed på en nytagen bild...
Foto-ZC7GVOJO.jpg


... och fina Iver tillsammans med mamma Gimmie och brorsan Speed (tack för besöket!)
Foto-GWIRLM3Y.jpg

Fr.v: Iver, Gimmie och Speed
 
Sv: Hej va det går!

Så otroligt vacker hon är.
Den sista bilden hade jag utan tvekan haft som tavla i mitt vardagsrum.
Jätte fin!
 
Sv: Hej va det går!

Iver är så fjantigt gullig!

Han och Jessicah var allt å hälsade på mig och Pyrajan i Kopparberg under påsk! :D *stolt*
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 235
Senast: Mabuse
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 373
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hola! Så, förra året körde jag och min fästman + doggo nr 1 från England (där vi bor) till Sverige (där alla andra bor, haha!). Det...
Svar
9
· Visningar
2 993
Senast: AraSlei
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 585
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp