• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare martina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 081
M

martina

Kan du inte lägga upp en ny överrubrik i hästforum: Utställning/premiering MVH Martina

Sv: Hej

Men man ställer ju ut andra hästar än avelsdjuren ju... då är det ju inte logiskt att vända sej till avelsforumet :confused:

God avel brukar väl alltid vara förutsättningen för att lyckas bra på en sådan tillställning.

Jag kan inte se något behov av ett sådant forum utan tycker att avel täcker det bra.

Men kanske ett forum där man kan presentera olika djur man ställt ut häst, hund katt m.m

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 656
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 626
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Krålus
·
  • Låst
Bukefalos På förekommen anledning så tror jag att det vore bra att sluta mata Trollen. Och med mata så menar jag att uppmuntra så att Trollet... 2
Svar
25
· Visningar
2 013
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka