V

VeraE

Frågade på ett annat forum vad som gäller ang frågor om ett specefikt företag och blev rekomenderad att fråga här istället!
Hur är det med bukes regler och frågor rörande specefika företag eller personer med hästrelaterat arbete? Jag är ny här och skulle bara vilja veta om man får fråga om ett ställe är bra eller exempelvis om man kan bli rekomenderad ex.vis en hovslagare?

Sv: Hej

Det bästa är ju att skicka pm så slipper man riskera att ngn blir störd eller tar illa vid sig.
Sen nämner ju många tex tränare vid namn men nästan bara vid positiva tillfällen.

Ja, men som om jag har en fråga om ett företag som jag är intresserad av att veta mer av, kan jag fråga här då så kan kanse andra Pm mig svar sedan?

Läste du inte igenom forumreglerna?

Nej man får inte fråga om tränare, hovslagare eller andra företag, man får inte heller be om PM med sådana uppgifter.
Det räknas som annonsering.

Anna-Karin, moderator

Lite trist tycker jag! Förstår att reklam inte är lämpat och så men vart ska man träffa människor som kan rekomendera en bra grej osv. Jag är inte ute efter att hitta billigaste grejen utan om jag har ett namn på ett ställe som jag tycker verkar vara intressant och bara skulle vilja veta hur och om nån annan sökt sig dit osv. Men jag förstår vad du säger och ska inte ta upp det mer.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: MiaMia
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 999
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 419
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31