Hellånga chaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mayflower
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 942
M

Mayflower

Jag är på jakt efter ett par hellånga chaps. Sådana som jag spetsat in mig på är liknande som "storfräsarna" (Malin B, Peder etc...) har. Ganska ljust bruna i färgen, lite blanka i skinnet. Vet någon var man kan köpa sådana?? Förmodligen är de jättedyra... Men det kostar ju att ligga på topp:) !

Sv: Hellånga chaps

Aha, det kan säkert stämma. Tack så mycket!! Tyvärr kunde man inte öppna fliken "Produkter" på hemsidan just nu.... Hoppas man kan måttbeställa för jag är nog något kortare än många och kanske inte trådsmal om man så säger.

Nu kom jag in på sidan och de har precis sådana som jag vill ha. Tyvärr stod det inte vad de kostade. Men det är väl ungefär som en resa till Mallis kan jag tänka mig...

Tack!! Ja, det är ju en slant... Undrar bara om jag vågar beställa utan att prova först. Synd att man inte ska till Scandinavium för det hade jag säkert kunnat göra där...

dom chaps är verkligen supersnygga! :D vill också ha, käner massa som har sådan o dom har haft dom superlänge o ser fortfarande ut som nya = superkvalitet! :D :love:

Dyon chaps, jag har såna, de är super håller sig jättefina och är mkt snygga. Tror de ligger runt 4250??

Fast priset beror ju på vilken modell man vill ha, inköpsställe etc.
www.equinet.nu finns det:

*Dyón chaps i mocka utan fransar 2200:-

*Dyón chaps i skinn med fransar 3948:-

*Dyón chaps i skinn utan fransar 3596:-

Har kollat på dem, skit snygga men dyra :mad:
En i mitt stall har ett par sedan något år tillbaka och de är inte alls märkbart utan som nya från butik fortfarande.

off topic: cactuspower, skulle du på GHS bara på lördagen?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 956
Senast: AraSlei
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 943
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka