Seabaz
Trådstartare
Min häst är ute mellan ca 7.30 - 15.30 och idag när jag kom till stallet så var han totalt uppäten av knott fram på bringan, mellan frambenen och hela skapet. Eftersom han är vit så ser det rätt så groteskt ut för det har runnit blod.
När 17 är knotten som värst? Trodde det var tidiga mornar och kvällar men min häst är ju inte ute dom tiderna och är ändå äten på
Så vad 17 gör jag nu? Ska genast åka och köpa bogskydd som han har haft på sig tidigare år men knotten känns värre det här året, det är liksom högre upp på halsen.
Och vad är bästa sättet att skydda skapet?
Ett vanligt flugtäcke täcker INGEN av dessa delar ju
stackars pålle, det satt till och med kvar knott i bringan som fick pillas bort, äckliga j-a meningslösa djur
När 17 är knotten som värst? Trodde det var tidiga mornar och kvällar men min häst är ju inte ute dom tiderna och är ändå äten på
Så vad 17 gör jag nu? Ska genast åka och köpa bogskydd som han har haft på sig tidigare år men knotten känns värre det här året, det är liksom högre upp på halsen.
Och vad är bästa sättet att skydda skapet?
Ett vanligt flugtäcke täcker INGEN av dessa delar ju
stackars pålle, det satt till och med kvar knott i bringan som fick pillas bort, äckliga j-a meningslösa djur