HELtäcke till häst.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 200
C

cerrox

är det någon som vet vart man hittar HELtäcke som täcker hästen på hela kroppen, magen, halsen & till å med huvudet? eller kanske själv har en bild på det? jag ska inte köpa det, men vill gärna se en bild på hur det ser ut egentligen. ;)

Sv: HELtäcke till häst.

Jag har en bild men vet inte hur man lägger in den här. Du kan väl maila så kan jag skicka bild

Ladda upp bilderna på t.ex. www.photobucket.com det är gratis och smidigt. Och så lägg in bilderna här bara

lyckas du ladda upp den tror du? annars har jag skickat ett pm med min mailadress.

hihi, där är ju ett sådant täcke & glittrigt & fint!!!! :rofl: vart hittade du det? fast egentligen tänkte jag på ett riktigt utetäcke. ;)

bilden funkar inte. :( men tack för adresserna, ska ta mej en titt. :)

jo nu funkade den ju. :) det är typ ett sådant täcke jag mena ja! :D

218600_R.jpg

:rofl: här vart ju en verkligen heltäckande häst. :D

Av ren nyfikenhet, vad sören ska man med ett sådant täcke till?
Halsbiten kan jag förstå, till klippta och känsliga hästar kalla dagar, men huvuddelen? :o
Ser ju inte klokt ut

kanske skydda huvudet från smuts? det lär väl iallafall inte vara för att dom fryser på huvudet!? :D ;) ser verkligen jätte kul ut ja.

Har en kompis som har ett sånt täcke till sin häst, och har hon inte hela hästen inpacketerad så på vintern så fryser hästen öronen av sig! Tydligen beror pållans frusenhet på att hon hade lunginflammation som föl. :crazy:

oj fryser den även om huvudet!? stackars häst. :(

Jo, hon var verkligen extrem. Det räckte med att det regnade en hel dag och hästen vart förkyld nästan, om hon inte hade det på sig när det började närma sig nollan... Som tur var så är det en häst som inte behöver klippas på vintrarna, eftersom hon inte svettas så mycket eller sätter så mycket päls.

Liknande trådar

Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
803
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: skogaliten
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka