Hemma igen.

annie_cool

Trådstartare
Hej jag har legat på sjukhus i 3 dagar pågrund av kraftig huvudvärk också med yrsel och feber blodtrycket var en aning för högt. Nu är jag hemma igen men ser dubbelt och är super trött. Ska till ögon på tisdag huvudvärken är bättre men inte helt borta. Så nu vet ni hur det är. Blodtrycket är bättre nu inte alls lika hög. Så hur ska jag göra nu? Komma igång igen som vanligt?

Ta det försiktigt om du ser dubbelt än, men skönt att det är bättre nu! :)
Känn efter med blodtrycket, känns det för jobbigt så ta det lugnare:up:

Dem gjorde massa tester de kollade bland annat om det. Var blodpropp eller inte även hhjärnskada men inte .

Liknande trådar

Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
626
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 260
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III