Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såå..nu har jag varit på min första tömkörningskurs och är övernöjd med Pontus! Fredrik körde först och efter bara några minuter var det en ny häst..en häst som gick i form,jobbade på och såg superfin ut
När jag sen provade såg det inte lika bra ut men han gick i form fast i traven där Fredrik promenerade var jag tvungen att småspringa för jag orkade inte hålla igång Pontus lika bra.
Efter ca 40 minuter var vi klara och jag vet inte riktigt vem som var mest död..jag eller hästen.Vad jag däremot vet är att här ska tömköras
Just ja..jag hade så stort kameran med mig men..den låg så fint i bilen Jag kunde inte springa iväg och hämta den men Rolf ska tydligen upp hit snart och då ska jag ta en lektion tömkörning och be nån fota
Jag HOPPAS ju verkligen att du kommer ner till oss sista helgen i augusti också.. Här finns videokamera och andra digitalkameror. Blev MÅÅNGA bilder när Birgitta var här i maj och hade kurs..
IDAG ska jag börja sätta igång Pelle igen efter att han haft lite körsemester efter tävlingarna i Villvattnet..