Bukefalos 28 år!

jätte fin sida!
och så fina hundar!
älskade bilden på Superteam's Max Kalle Turner som jultomte ;)
 
Alla som tittat där på säger att den bilden är den bästa :D Han svarar tillbaka med ett självsäkert;
- Självklart, jag är ju Max :cool:

Jag har satt webmastern på att göra en sida åt min älskling här nu också :angel:
 
:)
Jag har lyckats få på min vovve tomteluva men skägg vet jag inte om han skulle uppskatta ;)

Då får du lägga ut den länken också när den är klar :)
 
Hälsa gärna webmastern att en hemsida bör gå att navigera med de vanligaste browsrarna. Jag kör Mozilla och kan inte klicka på länkarna.
 
Åj, oj. Jag ska säga det till henne så fort som hon kommer hem igen! :) Tack för att du sa till! :bow:
 
Max tar precis vad som helst.. Jag har klätt på honom i precis allt jag kan komma på (När han var liten) och han bara suckade tungt och satte sig tillrätta :D

Det ska jag göra! :cool:
 
Tycker du? Du kan få ta alla så att jag blir av med dom :crazy: So not my type of a dog.. :smirk:
 
Vilken duktig hund ;)
Suckar gör min med men sen ålar han sig och vägrar sitta stilla så OM man får på honom något så åker det av med en gång... Han gillar inte att vara utklädd :D
 
När jag var yngre så brukade jag bandagera Max :D Och han är en sån snäll vovve så han spelade med och låtsades att han brytit benet och haltade såå fint! Sen när bandaget åkte av så sprang han som vanligt igen :D

Max har liksom insett att det är ingen idé att kämpa emot så han går och lägger sig med täcket på ibland numera.. Om man inte hunnit ta av honom det efter promenaden..
 
Nejdå! :angel:

Min stackars GD har redan fått klippa klorna 4 gånger sen hon kom. Rensat öronen 1 gång, torkat tassarna minst 2 ggr/dag. Stackaren har också fått lära sig Sitt, Ligg, Tassen och Stanna :cool: Jag måtte varaen riktigt djurplågare jag som vänjer mina djur vid precis allt som kan tänkas hända! :p

GD'n har också fått åka rulltrappa själv en gång.. Lyfter henne på och av såklart, annars kan det gå illa :crazy: Men sen står hon innanför dom gula markeringarna hela vägen upp och så lyfter man upp henne precis innan man går av..
Tror det är pappas fel minsann. Han har präntat in i mig att en hund måste klara allt, annars klarar den inte av att arbeta som tjänstehund ju.. Nu är iofs inte dom här hundarna potentiella tjänstehundar men alla mina tidigare har varit det..
 
Oh ja, du låter som en riktig djurplågare :smirk:

Låter vettigt att vänja hundarna vid "allt"!
 
Vi har haft runt *räknar* 8 Schäfrar så jag gör nog med en gillar dom! ;) :love:

Han var väldigt fin! Vart kommer han ifrån? :)
 
Webmastren svarar att hon har använt sig av DTML menyn och att den skall funka i:

Windows OS
Internet Explorer 4.0 and above
Netscape 6.0 and above
Netscape 4.7 and above
Opera 5.12 and above
Mozilla 0.6 and above

MAC OS 9
Internet Explorer 5.1 and above
On MAC OS X
Internet Explorer 5.1 and above
Netscape 6.2 and above
Mozilla 1.0 and above

On Linux OS
Netscape 6.0
 

Liknande trådar

IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 061
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Går på lite lägenhetsvisningar just nu och har en inbokad i helgen. När jag går in på föreningens hemsida så står det där att de har...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 887
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp