Hemsida!!!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare snus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 702
S

snus

Jag har vid ett fåtal gånger försökt att göra en egen hemsida men fattar ingenting.

Finns det inget smidigare sätt än ladda ner massa saker kanske en mall??? :idea:

Du kan ju t.ex. använda dreamweaver (stavas?). Där behöver du inte kunna nåt om koder utan den kodar medan du grejar med sidan. Och man kan också se koden samtidigt som man grejar så lär man sig samtidigt.

Så är ofta ett bra sätt att börja på så lär man sig lite. Sen när man fått lite mer kött på bena kan man göra sidan från "scratch" om man vill.

Förresten om du vill göra den från scratch har jag ingen speciellt för mig den här och nästa vecka så jag kanske kunde ta mig an att hjälpa dig med första sidan så du kommer in i det och får grepp om det så du kan göra resten själv?

Du kan pm:a om du känner för det.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka