Bukefalos 28 år!

Hemside-program

Minelli

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett bra program att göra hemsidor i, helst där man inte behöver koda så myket själv..
Det behöver inte vara nåt gratisprogram.
 
Sv: Hemside-program

Jag använder Dreamweaver och det tycker jag funkar bra...annars är ju Frontpage bra också....Eller varför inte koda själv?
 
Sv: Hemside-program

Jag har lyckats rätt bra med Netscape Composer. Enkelt och man kan välja om man vill koda själv eller köra den enkla vägen.

Hittills har jag använt min gamla MacIntosh men har nu fått tag i en bättre begagnad Fujitsu Siemens Silverline P4 1,4. Hoppas den håller ett tag nu tills jag kan köpa en riktig höjdare genom jobbets nästa ervbjudande. Macen har mer eller mindre gett upp och hänger sig gång på gång på gång...tröttsamt :mad:

Fattas nu bara att strömmen kommer tillbaka :smirk:
 
Sv: Hemside-program

Front Page använder jag...!! Och jag tänker inte byta!!!
Hur mycket övertalad jag än blir.
Det är många som rynkar näsan när jag säger att jag gör mina hemsidor i Front Page, inte för att jag förstår varför.
Mina sidor är väl igenkännda och jag får mycket beröm och kommentarer om dom.
Och de fungerar felfritt har inte hört några klagomål.

Jag kodar inte något själv går bara in i koden om jag skall lägga in någon spec. från webbdeisgnskolan tex.
Men så har jag osså 1 års utb på progrmmet så det underlättar i och för sig.

Jag tycker fler ska använda sig av Frontpage!!! :D
Bygger mina sidor med enbart Fronpage och Photoshop.

Ha dé
En nybliven företagare
SWE Horse Design
 
Sv: Hemside-program

Jag använder frontpage just nu och tycker det är rätt ok. Vad har du för version på ditt? Min är rätt gammal och jag gissar att det är därför jag inte får det riktigt som jag vill.
 
Sv: Hemside-program

Finns det några man kan titta på?

Det är nog vi utbildade grafiker/webdesigners som rynkar på näsan :)
 
Sv: Hemside-program

Dreamweaver är helt klart bäst. Frontpage är lätt att förstå sig på men lägger till MASSOR av skräpkod.
 
Sv: Hemside-program

Gå in på

DUSTIN
Sök mjukvara/webdesign.

Hela paketet heter Studio MX.
Du kan även där söka på enbart dreamweaver.
men det lönar sig inte, du sparar inte så många kronor på det.

Priset är dyrt! många tusenlappar.

Du kanske i stället kan prova på någon auktionssajt??

AM
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 800
Senast: Mkb
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
352
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
550
Senast: tgd
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp