Hemsk träning, hjälp?

Sv: Hemsk träning, hjälp?

Shit vilka idioter. Men det hör du väl själv? Vilka äckliga människor? Det är så man vill skratta. Ska dom små personerna förstöra ditt hästintresse? Aldrig.. klart du ska fortsätta, ge dom fingret och gå vidare till nästa tränare. Det var det värsta ja hört, idioter!
 
Sv: Hemsk träning, hjälp?

Usch, byt tränare och ge inte upp!
 
Sv: Hemsk träning, hjälp?

Va?:eek:
Herregud det finns ju hur många knäppisar som helst. Stackare som råkade ut för dessa... Hoppas du får tag i någon bättre tränare snart!
 
Sv: Hemsk träning, hjälp?

Tror knappt mina ögon.

Hur kan en sådan människa överhuvudtaget kalla sig för tränare???

Nej fy bubblan, är nog allt jag har att säga. Vilken fruktansvärt vidrig människa! :mad:

Men lixom... hur länge kan sånna personer klara sig som tränare? När de inte får några elever (alla elever måste ju fly...) och alla elever som de har haft talar om för alla de känner hur hemsk hon är får hon ju väldigt dåligt rykte, och ingen kommer vilja rida för henne... man borde fatta själv att det inte är så klyftigt att häva ur sig vad som helst.

Skulle bli hur ledsen som helst om någon sa så till mig. Skönt att du är stark, fortsätt så!
 
Sv: Hemsk träning, hjälp?

Vilken idiot. Skulle säkert gå att polisamäla aset för det där, leder väl ingenstans, men en åthutning får h*n iaf.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: tessan.g
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 878
Senast: Solstig
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 921
Hästvård Hej! Svårt att välja var tråden ska ligga, men chansar på att den hör hemma här. Vi har kvar barnens gamla ponny som nu är 30 år. I...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp