Henri De Rivel Fletcher!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Sandran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 11 892
Sv: Henri De Rivel Fletcher!

Min häst ser också ut så, och Jensen Exmoor ligger perfekt. Och jag har sparat mycket pengar på att slippa byta sadel konstant, nu är det bara att köra ner sadeln snabbt och få den ändrad på 2 min när det behövs.

Jag har en Henri de rivel fletcher, passar min D-ponny med "mkt/hög" manke, sitter super, jätte bra stöd och rena drömmeno sitta i :)

jag har också en Henri de rivel - Fletcher, och jag älskar den! Det är så skön och den ger utmärkt stöd!!! Nu har den blivit för smal i bommen, för min häst han fått bredare manke. Vet ni om det går att värma om bommen?

Det tror jag inte går men det brukar finnas en del begagnade till salu i dom bredare bomvidderna som är standard.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 802
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 957
Utrustning *suck* Då är vi tillbaka i sadelträsket igen. Jag får acceptera att vår nuvarande sadel kanske inte är den bästa lösningen för oss och... 2
Svar
23
· Visningar
3 056
Senast: caballus
·
Utrustning Hej! Är i behov av att diskutera sadellösningar för min gamling. Han har med åldern(24) blivit svankig och är för tillfället omusklad...
Svar
1
· Visningar
614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka