Hercross lux?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare anci_87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 128
A

anci_87

Hej! Någon som har en hercross lux allroundsadel, åsikter om den? Vart har ni köpt den, jag kan inte hitta nån återförsäljare!

Tack på förhand!

Sv: Hercross lux?

Jag sålde precis min nu på annons. Köpte den på Börjes för några år sedan, men de har inte den i sortimentet längre.
Jag betalade ca 3000 kr för min som ny, sålde den för 1700. Sen var jag inne på annonssidorna och såg en som sålde en exakt likadan som min för 3000 kr, och den var riktigt sliten. Ibland undrar man hur folk tänker när de säljer sadlar... :devil:

I alla fall, den passar främst hästar med mycket svank, och gärna liten manke. Till min har den varit perfekt. Bossorna är riktigt mjuka och fina på den, så jag har varit nöjd med den.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 209
Senast: sweep
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka