JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kan ni inte lägga ut bilder på hemelin-kaniner? Dom är så söta
. Och jag är lite sugen på att skaffa en.. Har en dvärgvädur nu och en löwen.
Sv: Hermeliner!
Här är min viltgråa hermelin, Daylight.
Denna dam planeras bli mamma i höst.
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
Söt! Dom är så runda och goa i ansiktet, och med pyttesmå söta öron!
Synd att du bor så långt bort då
oj så söta
(10)
Jag brukar inte tycka att viltfärgde kaniner är så fina, men hermelin är ju fina i alla färger
Har en Löwen hane nu. Men hade två hermeiner innan. Dom dog båda två förra vintern.
Rocco som bebis
Rocco som vuxen
Sen var det min nåååågot över vuxna hona Sotis
Jag vet, hon är väldigt tjock på denna bild.
Har tyvärr ingen bättre på datorn.
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Däggdjur
Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har satt upp en liten mental lista till mig själv. Sto enbart tills jag passerar årsskiftet. Efter det får jag leta valack.
Men...
Habina
2 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Jag får väl ta mig in här så! Eftersom jag bestämt mig för att ta föl på mitt sto. Och vill ha alla tips jag kan få på hingstar som ni...
MattiZ
50 minuter sedan
Svar: 66
Visningar: 5 696
Avel