Hermés de Paris -hoppsadel-

jasseeh

Trådstartare
Någon som har någon erfarenhet utav Hermés de Paris, hoppsadeln?
Hittade en beg. i bra kvalité för BARA 4.500kr (fråga inte varför den är
så fruktansvärt billig, orkar inte förklara ;) hahaha!). Men iallafall, är det
någon som har en, eller haft osv. så skriv gärna vad ni tycker om den =D. Jag tycker iallafall att den är snygg, och megaskön!!

Sv: Hermés de Paris -hoppsadel-

Har du hittat en Hermes-sadel för 4500:- så har nån köpt den medan du funderar.

Wow! Det slår butetsadeln som jag köpte för 3000kr!

Mitt råd, köp den! Passar den inte, o du inte vill ha kvar den, är det nog inga problem att sälja den, och du får nog lätt igen pengarna:D

haha, den har varit i affären jättelänge p.ga att det ionte är så många som vet om märket och därför säljs den inte lika bra. men blir nog tyvärr inte den ändå, tyvärr då jag inte har pengarna nu :(

Jisses, köp:D Har bara klämt och känt och drömt om dem när man gått i affärer, ser superskön ut!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 649
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 039
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 400
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI