Dreamer
Trådstartare
Det är inget kul att försöka handla ridkläder när man är kille -i alla fall här i Sverige - det finns praktiskt taget inget å välja på om man inte vill hosta upp över tusenlappen på märkesgrejer.
Nån som kan tipsa..? Det ska vara helskodda byxor som inte får "knän" eller gällivare efter tre användningar (som jag misstänker Börjes-byxorna är pga de är gjorda av bomull) så viss kvalité ändå, men behöver inte heller hålla "resten av livet" så att säga.
Undrar också om Börjes vinterjacka - nån som har den? Är den varm? Jag är jättefrusen och har frusit mig igenom de flesta sportbutikers vinterjackssortiment, till och med Peak's, det verkar vara nåt omodernt med varma vinterjackor, istället ska de vara tunna och snygga och så får man leva med att frysa.
Undrar också om Börjes vinterjacka - nån som har den? Är den varm? Jag är jättefrusen och har frusit mig igenom de flesta sportbutikers vinterjackssortiment, till och med Peak's, det verkar vara nåt omodernt med varma vinterjackor, istället ska de vara tunna och snygga och så får man leva med att frysa.