Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min häst ska få föl igen å det har fungat bra med att bara ge hö å lite kraftfoder å lite havre lite betfor men jag ökade på hö-givan med ca:7 kg istället för 6 kg så hon fick dubbelt så mycket än vad hon brukar få! men just nu är hon för het, så vad ska man ge en het häst?
varför ge havre o betfor öht? de framkallar heta hästar i många fall. om du nu måste ge krafftfoder ge då nåt annat, t.ex. krafft grund. (även lite havre o betfor påverkar). min häst skulle få 1 (!!!!!!!!!!) näve torr betfor uppblött som jag skulle blanda lite grejjer i som hon inte åt, hon blev faktiskt mkt hetare än vanligt.
är det en haflinger skulle jag ge minst 10 kg hö, är ju grova raser, varför ger du betfor och havre om hästen blir het ? är ju snabb energi som tas upp fort av hästen.
Juridik & Ekonomi Du kan chatta med kvinnojouren!
Det finns några olika, bla. denna som jag fick upp när jag googlade "chatta med kvinnojour".
Där kan du...