HH Haute Ecole HS..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare thilia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 787
T

thilia

..ridbyxor, är det någon som har såna, från h**ks?
Är de sköna? hur är materialet? passform? storlekarna? :confused:

//

Sv: HH Haute Ecole HS..

det finns bild på h**ks hemsida, vet inte om jag får lägga upp en bild här eftersom det inte är min bild?

Jag har såna, och jag är absolut nöjd hittills, har haft dem drygt en månad eller nåt. Hade för några år sedan ridbyxor från Hööks som var bra, sen kom flera modeller som jag inte alls tyckt om. Dessa gillar jag. Materialet känns skönt, verkar vara lite smutsavvisande på nåt vis. Jag upplever dem ganska normala i storlekarna och passformen passar mig bra som är lite kort och tjock.. :p

*kl*
Jag har också ett par såna, de beiga. Jag tycker de är superbra. Har ju iofs inte haft dem så länge, de är ju rätt nya, men upplever dem som smutsavvisande, de andas - skönt när det var varmt! Att de är snygga gör ju inget heller! Det var de som passade mig bäst när jag provade ridbyxor på Hööks. Jag är 170 cm lång, väger drygt 70 kg. Lite lagom rund om rumpan, låren och magen alltså! :p

wiii vad glad jag blir :)

låter faktiskt som de skulle passa bra, enligt er båda.

jag tycker de är sååå fina nämligen, de beiga, så jag ska nog beställa ett par och hoppas på det bästa!

//

Liknande trådar

Utrustning Japp, jag har börjar klura på vinterutrustningen :D Men, det börjar bli mörkare, så det är väl dags. Jag har ett reflexländtäcke, men... 2
Svar
22
· Visningar
4 154
Senast: Pillis_
·
Utrustning Fick precis hem h**ks reablad och nu så undrar jag om CRW Ridbyxorna på förstasidan är något att ha? Är dom höga eller låga i midjan...
Svar
18
· Visningar
1 679
Senast: Safira
·
Western Erfarenheter och åsikter om märket. Är det att lita på? Fördommarna poppar ju upp i huvet på en när något säljs på h**ks. Jag VET att...
Svar
7
· Visningar
2 602
Senast: Ayumi
·
Utrustning Har sett många trådar här med frågor om varmfodrade ridbyxor att ha när riktiga täckbyxor eller ridoverall är för varmt. Det verkar inte...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Tölva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka