HH Islandsridbyxor - storlekar?

Saybia

Trådstartare
Är det nån som har koll på hur Islandsridbyorna (Horse Head) som finns i Hööks-katalogen är i storlekarna?

Tacksam för svar :) :bow:

Sv: HH Islandsridbyxor - storlekar?

Hej!
Dom är väldigt stretchiga,Jag har ju tidigare efterlyst ridbyxor i lite större storlek.Och jag kunde ha dom.skulle nästan kunna ha en storlek mindre..Dom är otroligt sköna! Nackdelen är är vidheten i byxbenen,man kan inte ha ridstövlar eller shortchaps till.Kan varmt rekomendera dom!!

Miss Clover skrev:
Nackdelen är är vidheten i byxbenen,man kan inte ha ridstövlar eller shortchaps till.Kan varmt rekomendera dom!!

Men det är ju meningen att man INTE ska ha ridstövlar eller shortchaps till. Det är ju liksom hela vitsen...

Tack så mycket för svaret, då vet jag vilken strl jag ska välja :)

Måste dock varna lite för dom för skoningen blir väldigt snabbt noppigt, redan efter några gånger.

lovisaleonora- det har jag fattat oxå!! uttryckte mej lite klumpigt och du var ju inte sen o kommentera det..

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
599
Senast: Kristall10
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 601
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025